Koszyk

Reklamacje

Wszystkie produkty prezentowane w sklepie ErgoMeble.pl objęte są odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu rękojmi. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.

W przypadku wady produktu, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny wraz podaniem proponowanej przez siebie kwoty, o którą cena ma ulec obniżeniu. Istnieje także możliwość odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo usunie wadę.

Czy reklamacja zostanie uznana?
Uznajemy reklamacje w przypadku wad ukrytych, wad fabrycznych lub braku jakiegoś elementu. W takim wypadku wszystkie dodatkowe koszty są po stronie sprzedawcy. Zabieramy uszkodzony towar i wysyłamy nowy lub dostarczamy brakujące elementy.

Kiedy klient żąda zwrotu gotówki - traktowane jest to przez nas jako zwrot. Wtedy koszty wysyłek pokrywa klient.

Jak długo to potrwa?
Ustawowo na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni. W ten czas nie jest wliczana późniejsza realizacja reklamacji.

W jaki sposób można złożyć reklamację?
Reklamację należy zgłosić mailowo na adres sklep@ergomeble.pl. W treści proszę krótko opisać usterkę oraz dołączyć zdjęcie uszkodzenia. 

Szczegóły prawne dotyczące reklamacji są dostępne w naszym regulaminie.

Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem

O Firmie
Sklep ErgoMeble.pl to marka stworzona przez firmę handlową "Ergo". Na rynku meblowym funkcjonujemy już od 1998 roku. O nowoczesnym przemyśle meblowym wiemy więc wszystko - świadczyć o tym mogą nie tylko nasze platformy handlowe, ale również zakład produkcyjny, w którym powstają nasze autorskie rozwiązania.